Nupo ajalugu
Nupo ja meie toodete ajalugu ulatub aastasse 1981.
Nimi “Nupo” on sõnade kombinatsioon; Toitumisjõud.
Nupo töötas välja Taanis Hvidovre haiglas juhtiv rasvumise teadlane dr Flemming Quaade eesmärgiga pakkuda dieeti, mis tagaks kehale kõik vajalikud toitained, kuid minimaalse kalorite arvuga.
Ettevõte asub Kopenhaagenis ning tegeleb arenduse, tootmise, turunduse ja müügiga nii Taani kui ka rahvusvahelistel turgudel.
Võtmehetked Nupo ajaloos
2022
Käivitage Rumeenias
2021
Nupo tähistab oma 40. juubelit.
2019
Nupo avab uue veebisaidi.
2019
Alustage Maltal
2018
Startup Ungaris ja Hollandis
2018
Nupo dieedi taaskäivitamine uue kujundusega
2018
SLIM BOOSTi turuletoomine
- Nupo tutvustab kolme uhiuut, revolutsioonilist salendavat toidulisandit; Täida mu kõht, põleta mu rasva ja blokeeri mu süsivesikud.
2016
Esimesi Nupo tooteid saab nüüd osta Hiinast
2016
Nupo omandab IBL Holding
2010
Esimene ekspordiseiklus
Nupo alustab eksporti Sloveeniasse, Horvaatiasse, Iirimaale ja Slovakkiasse.
2010
Uued raputused
Uus Diet Shake: Mango Vanilla, tuleb turule koos kahe uue söögikokteiliga: mustika granaatõun ja vanilje banaan.
2009
Uus suupistebaar.
Suupistebaaride kategooria lansseeritakse Blueberry Snack Bar ja Cranberry Snack Bar – uue tootesarjaga, mis koosneb toidukorra asendajatest.
2008
Nupo ümberkujundamine
Nupo saab ümberkujunduse ja taaskäivitatakse elustiilibrändina. Sortiment on täienenud kahe uue söögikokteiliga: kakao ja Caffe Latte, söögibatoon: karamell ja kaks uut dieetsuppi: vürtsikas Tai kana ja köögiviljad.
2006
Tutvustatakse uut tootekategooriat
Meal Bar ja Meal Shakes tulevad turule – uus tootesari, mis koosneb toidukorra asendajatest.
2005
Nupo – elustiili bränd
Nupo tutvustab nii teedrajavat, uut pakendikujundust kui ka maitsete täiustamist nt külmkuivatatud maasika ja ehtsa kakaoga.
2003
Nupo käivitab veebipõhised dieediprogrammid nupo.dk kaudu
1998
Nupo tutvustab kuumi suppe
Nupo laiendab dieedikategooriat ja toob turule kaks uut kuuma suppi: Dieetsupp – spargel ja dieetsupp – seened.
1996
Nupo lansseeritakse Skandinaavias ja sellest saab kiiresti juhtiv toode turul.
1985
Nõudlus kasvab ja levitamine on oluliselt suurenenud.
1985
Nupo on turul kõige paremini dokumenteeritud dieettoode.
1984
Nupo lansseeritakse Taanis.
1983
Nupo saab loa kombineerida toitainepulbrit vitamiinidega.
1981
Sünnivad kõige paremini dokumenteeritud dieedid. Pulbri toime kohta tehakse arvukalt kontrollitud kliinilisi teste.